Biznes – czy organizator może podwyższyć cenę.

Przed nami wyjazd na wakacje. Wielu z nas zaczęło go planować już w zimie. Przygotowania rozpoczynamy od rezerwacji terminu urlopu w pracy, tak by zgrać się z resztą uczestników wycieczki. Następnie poszukujemy celu podróży. Standardem są wyjazdy zagraniczne. Jednak cel podróży może być dowolny. Kiedy wiemy już dokładnie kiedy i gdzie chcemy pojechać rozpoczynamy poszukiwania najatrakcyjniejszych ofert. A jest w czym wybierać. Rynek turystyczny rozkwita. Po kilku żmudnych dniach poszukiwań, kiedy już udaje nam się znaleźć ta idealna dla siebie ofertę decydujemy się na krok kolejny – podpisanie umowy i wpłata zaliczki w biurze podróży. Jesteśmy zmęczeni lecz zadowoleni z dobrze wykonanej pracy. Pozostaje nam słodkie oczekiwanie. Niestety tak się niestety zdarza, że biuro podróży podnosi nam cenę., tłumacząc się wzrostem kosztów transportu, opłat urzędowych itp. Jesteśmy zbulwersowani. Pytanie czy mogą sobie na to pozwolić? Zwracamy się z tym do rzecznika praw konsumenta. Okazuje się, że nasz rachunek za wykonaną usługę – w tym wypadku wycieczkę – może zostać podwyższony tylko, gdy umowa przewiduje taką okoliczność. Zanim coś podpiszesz czytaj! aby nie dac się oszukać sprawdź opinie o biurze w internecie.  Może się okazać, że taka sytuacja to u nich standard.

Może Ci się również spodoba